Disney rovněž zvažuje uzavření většího počtu obchodů v Evropě. Obchodů v Japonsku a v Číně se změny dotknout nemají. Podnik v současnosti provozuje po celém světě zhruba 300 značkových obchodů.
Spotřebitelé stále více upřednostňují nákupy přes internet před fyzickou návštěvou kamenných obchodů. Tyto změny urychlila i globální koronavirová pandemie, která lidi donutila zůstat doma.
V posledních letech Disney rozšířil své obchody uvnitř maloobchodních společností, jako je Target v USA či Alshaya Group na Blízkém východě. Tyto provozovny budou nadále fungovat, stejně jako obchody uvnitř zábavních parků Disney, uvedla agentura Reuters.
V příštím roce Disney plánuje změnu své obchodní aplikace shopDisney a internetových stránek. Chce nabídnout mnohem širší výběr a zahrnout do nabídky produkty od všech značek - Disney, Pixar, Marvel a Star Wars. Nově bude k dispozici také oblečení pro dospělé, sběratelské předměty a zboží vzniklé ve spolupráci s umělci či domácí potřeby.
Loni v listopadu firma spustila internetové obchody v Austrálii, na Novém Zélandu a v Indii.