ÚOHS podezírá mediální agentury z kartelu

Redakce EKO, Reuters
10. 9. 2008 15:15
V podezření jsou Médea, Media View a OMD Czech
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže v Brně.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže v Brně. | Foto: Tomáš Adamec, Aktuálně.cz

Brno - Úřad pro ochranu hospodářské soutěže podezírá mediální agentury Médea, Media View a OMD Czech z kartelu při prodeji reklamního prostoru v médiích.

"V sídlech společností dnes proběhla inspekce, která měla získat důkazy o údajném nezákonném jednání," potvrdil místopředseda úřadu Robert Neruda.

OMD Czech s ročními tržbami kolem tří miliard korun je jedničkou na českém reklamním trhu.

Také zbylé dvě společnosti Médea a Media View, které vlastní bývalý náměstek ministryně školství Dany Kuchtové Jaromír Soukup, patří k vlivným mediálním agenturám.

ÚOHS se podezřením údajně zabývá už několik měsíců. "Byla mezi nimi uzavřena dohoda o spolupráci, která by zřejmě mezi konkurenty uzavřena být neměla," uvedl Neruda.

Bližší informace odmítl sdělit. Mohlo však jít o domlouvání se na cenách nebo vzájemné přenechávání zakázek.

Čtěte dále:

 

Právě se děje

Další zprávy