Praha – V pořadí 22 setkání "World Newspaper Advertising Conference" proběhne na začátku března příštího roku v Praze.
Konference se tentokrát zaměří na nové přístupy, jak se tradiční vydavatelé z tiskového i digitálního světa mohou vyrovnávat s tlakem "nových konkurentů a změn, které nikdy nebyly větší".
Mezi tématy se tak objeví inovativní obsahové možnosti tištěných kampaní a příloh, reklama pro tablety a mobily anebo modely budování komunit kolem zpráv.
Organizátoři ze světové novinové a vydavatelské asociace WAN-IFRA si do programu předběžně vybrali i prezentaci zahrnující nový deník ze stáje Centrum Holdings – experimentální večerník Insider, první české digitální noviny s obsahem výhradně pro čtečky a mobilní zařízení.
Mezi hlavními zatím potvrzenými speakery je například Peter Zollman, zakladatel AIM Group and Classified Intelligence a jeden z lidí, kteří v posledním desetiletí nejvíce určují tón v přístupech vydavatelů k interaktivním médiím.
Vystoupit by měl rovněž Adrian Norris, designový šéf oceňovaného Globe & Mail z Kanady nebo třeba Marek Tretyn, obchodní ředitel polského gigantu Agora, který je považován za modelovou ukázku, jak se tradiční vydavatelství může proměnit v "publishera digitálního věku".