Praha - Do konce hlasování sice zbývá ještě měsíc, zdá se ale, že diskontní řetězec Lidl má cenu Obchodník roku 2011 na dosah.
Jak informovala GE Money Bank, která soutěž pořádá, v kategorii Cena veřejnosti dosud hlasovalo 46 tisíc lidí a jednoznačným favoritem je právě Lidl s průběžným skóre 39 100 hlasů. Zatím v pořadí druhá Ikea dostala od svých zákazníků 17 019 hlasů.
Každý z hlasujících může zvolit až jedenáct obchodníků, kterým dá svůj hlas. Obchodník, který hlasů získá nejvíc, se stane držitelem Ceny veřejnosti.
Do celkového výsledku ale hlasy veřejnosti přispívají pouze 30 procenty, 70 procent bodů pochází z expertního průzkumu veřejného mínění, který uskuteční agentura Incoma GfK.
V kategorii Cena veřejnosti mohou lidé hlasovat prostřednictvím internetu nebo SMS zprávy až do posledního únorového dne.
Připomeňte si loňské výsledky soutěže: