Londýn - O britském leteckém přepravci British Airways se konečně mluví v jiné souvislosti, než se stávkami a nuceným rušením letů. Tentokrát dostaly do britského zpravodajství z poněkud úsměvnějšího důvodu, i když ani v tomto případě nejde o zrovna pozitivní reklamu. "Dopravily" totiž nejhledanějšího teroristu světa přímo do hlavního města USA.
V rámci prezentace nové možnosti automatického odbavení pasažérů, prostřednictvím chytrého telefonu od společnosti Apple (iPhonu), byla použita fotografie elektronického palubního lístku, vystaveného na jméno Usámy bin Ládina. O případu informoval britský server Daily Mail.
Aby toho nebylo málo British Airways Ládina pasovaly na svého věrného zákazníka. Z palubního lístku navíc vyplývá, že si Bin Ládin užívá lety první třídou a jeho poslední destinací bylo hlavní město Spojených států Washington D.C.
Vedení společnosti začalo ihned vyšetřovat, jak je možné, že se do reklamy dostalo jméno nejhledanějšího teroristy světa. Jako jedno z pravděpodobných řešení se jeví varianta, že reklamní kampaň sabotoval někdo z nespokojených zaměstnanců, kterých mají British Airways, kvůli plánovaným úsporným opatřením, v současné době požehnaně.