Černý pátek je v Česku definitivně doma. O víkendu rostly tržby obchodů meziročně o polovinu

ČTK ČTK
Aktualizováno 27. 11. 2016 16:16
Tuzemští obchodníci zaznamenali během tohoto víkendu, který následoval po slevovém Černém pátku, meziroční růst tržeb nejčastěji o 30 až 50 procent. Návštěvnost internetových obchodů se zvýšila proti loňské akci o více než třetinu. Vyplývá to z informací firem oslovených ČTK. "Potvrdilo se, že Black Friday je už definitivně etablovaný v Česku. Lokální společnosti ho domestikovaly tak, aby se přizpůsobily potřebám zákazníků a prodali co nejvíce. Na Slovensku jsme prozatím takový boom nezaznamenali," podotkl marketingový ředitel prodejce elektroniky Datart Jan Samko.
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Thinkstock
 

Právě se děje

Další zprávy