Zfušovali vám v servisu opravu auta? Poradíme, jak ji reklamovat

Martin Přibyl Martin Přibyl
4. 2. 2019 6:02
Stalo se to jedné naší čtenářce. Když ráno jela do práce, auto jí na dálnici zcela nečekaně za jízdy „chcíplo“. Zastavila proto na krajnici, zavolala odtahovou službu a v servisu diagnostikovali prodřené palivové vedení. To nasálo místo nafty vzduch a motor zhasl. Oprava vyšla na pár tisíc a auto následně fungovalo pár měsíců v pořádku. Jenže: pak se problém opakoval. Motor na dálnici opět zhasl. Co můžete dělat v případě, že servis zfušuje opravu auta? Obrátili jsme se na právníky.
Foto: Eva Srpová

Některé servisní sítě mají centrálně řízené postupy

Lehce jiná situace než v případě autorizovaných servisů může nastat v rámci servisních sítí. "V naší síti servisů máme nastaveny pevně dané postupy při řešení reklamací," vysvětluje Lucie Matušková ze společnosti BestDrive. Ty neplatí jen v případě, že se jedná o servis, který je franšízovou pobočkou (nepatří tedy přímo společnosti BestDrive). Oprávněnost reklamace řeší ve spolupráci s vlastní pobočkou specialisté z centrály společnosti. Mají na to 30 dní, podle Matuškové se ale většinou vejdou do dvou týdnů.

 

Právě se děje

Další zprávy