"Základní specifikaci Active volila před modernizací pouze tři procenta zákazníků, proto jsme se ji v rámci snižování komplexity rozhodli na českém trhu nadále nenabízet," vysvětluje šéf českého zastoupení značky Jiří Maláček. Modernizovaný Kodiaq tak začíná na 799 900 korunách, což je cena stanovená za verzi s pohonem předních kol, benzinovým motorem 1.5 TSI o výkonu 110 kW, manuální převodovkou a ve výbavě Ambition.
Před modernizací přitom odpovídající verze začínala na 768 900 korunách, navíc byla v nabídce ještě zmíněná chudší výbava Active za 716 900 korun. Nárůst ceny ve výši 31 000 korun částečně kompenzuje bohatší výbava, i verze Ambition tak již dnes svítí full LED světlomety, diodovými zadními svítilnami s animovanými blinkry a v ceně je i startování tlačítkem nebo digitální budíky v menším osmipalcovém provedení. Tyto prvky tak rozdíl do velké míry dorovnávají.
K menšímu navýšení ceny došlo u Kodiaqu i ve vyšší verzi Style, která byla dosud nejoblíbenější, když ji volilo 48 procent zákazníků. Ta podražila o 17 000 korun a zatímco u ní přibyly velké digitální budíky, zmizel prémiový audiosystém Canton.
Naftový motor vyjde u Kodiaqu ve verzi Ambition na 899 900 Kč (2.0 TDI/110 kW s automatickou převodovkou DSG). Stejný dvoulitrový diesel je pak i vstupenkou k pohonu všech kol, když stojí od 969 900 korun.
Do nabídky se pak s modernizací vracejí luxusní verze Laurin & Klement (od 1 159 900 korun s 2.0 TSI/150 kW 4×4, resp. za stejnou cenu s 2.0 TDI/110 kW 4×4, případně 1 219 900 korun s 2.0 TDI/147 kW 4×4), ta již v ceně nabízí matrixové světlomety s adaptivním dálkovým světlem, kožená sedadla s vyhříváním i odvětráváním, automatické parkování a další prvky. U vrcholné luxusní varianty vidí Jiří Maláček potenciál zaujmout další zákazníky, její podíl na prodejích by se tedy měl zvednout.
Stejně tak je v ceníku opět i sportovně laděná varianta Sportline, která je na rozdíl od luxusní "Laurinky" dostupná se všemi pohonnými jednotkami v nabídce. Změny oproti variantě Style jsou zde především kosmetické, Kodiaq Sportline má kromě sportovních doplňků sedadla čalouněná umělým semišem Suedia, volbu jízdního profilu a 19" kola. Začíná na 919 900 korunách se 110kW jednapětkou.
V rámci příplatků Škoda nabízí tradiční výhodné balíčky, pomocí nichž lze nejžádanější položky doplnit k jednotlivým výbavám za výhodnější ceny. Za 30 000 korun tak lze například základní verzi Ambition vylepšit o vyhřívaná sedadla, vyhřívaný volant a tónovaná skla.
Vrcholem nabídky Kodiaqu je opět varianta RS, místo dvojitě přeplňovaného naftového motoru, ale nově pod kapotou vrní 180kW dvoulitrový benzin z Octavie RS, standardem je pohon všech kol a automatické DSG. "Ereso" vyjde na 1 249 900 korun a v ceně jsou 20" kola a matrixové LED světlomety.
Škoda by letos chtěla prodat v Česku 7000 Kodiaqů, dva tisíce z nich již v modernizovaném provedení. Změny v jejím případě zahrnují přepracovanou příď a vylepšenou aerodynamiku vozu. Přibyly také některé příplatkové prvky, jako například sedadla s masážní funkcí. V balíčku Komfort Top se dodávají za 60 000 korun pro výbavu Style, 15 000 pro Laurin & Klement a 45 000 korun pro Sportline.