Ani samotná DB5 není žádným tuctovým autem, v továrně Newport Pagnell vzniklo v letech 1963 až 1965 necelých 900 exemplářů sportovního sedanu. Nových 25 kusů však bude ještě o kousek výjimečnějších, nejedná se jen o prostou repliku původní DB5, ale auto, které nabízí řadu funkčních vychytávek, s jejichž pomocí se agent 007 v podání Seana Conneryho snažil dopadnout padoucha Aurica Goldfingera.
Nové DB5 nebudou chybět dýmovnice, imitace systému, který za auto vypustí olej, aby na něm pronásledovatelé uklouzli, otočné trojité poznávací značky kvůli maskování, imitace dvojice kulometů za předními blinkry, zadní neprůstřelný štít, vysunovací beranidla v nárazníku, trhače pneumatik v nábojích kol nebo odnímatelná část střechy nad sedadlem spolujezdce.
Uvnitř bude imitace radarové obrazovky se sledovací "aplikací", telefon ve dveřích řidiče, tlačítko schované v hlavici řadicí páky (ve filmu sloužilo k odpálení vystřelovací sedačky spolujezdce), ovladače jsou i v loketní opěrce a nechybí ani skryté schránky pro zbraň (legendární Walther PPK podle tiskové zprávy není součástí dodávky) a dálkové ovládání všech zmíněných vychytávek. Na jejich návrh dohlížel Chris Corbould, jenž měl na starosti speciální efekty v původním filmu.
Novodobá DB5 využívá hliníkové panely karoserie tvarované podle originálu, původní ocelovou kostru a pod kapotou má 290k čtyřlitrový atmosferický šestiválec se třemi karburátory. Převodovka ZF má pět stupňů, vozu s pohonem zadních kol nechybí ani samosvorný diferenciál. Kotoučové brzdy mají posilovač, řízení již ne.
Aston slibuje, že všech 25 nově vzniklých DB5 bude vyrobeno v jediné barvě, originální stříbrno-šedé metalíze a nejvyšší možné kvalitě, kdy na každém kousku stráví technici 4500 hodin. Aby také ne, vždyť jedno auto vyjde na 2,75 milionu liber bez daně (asi 82 milionů korun).
Zákazníci dostanou své bondovské Astony během podzimu tohoto roku, první sjel z linky začátkem července. "Stavíme pravděpodobně ty nejskvělejší hračky na světě pro 25 velice šťastných majitelů," říká šéf oddělení Aston Martin Works Paul Spires. Má pravdu, podobně jako v případě podobné obnovené omezené série modelu DB4 GT se nedá čekat, že by novodobý Bondův speciál mohl legálně jezdit po silnici.