Nahlédli jsme pod pokličku techniky Subaru, značky, která dělá všechno jinak než ostatní

Eva Srpová Eva Srpová
14. 6. 2018 15:40
Japonská značka Subaru je nejen v Česku, ale i v celé Evropě poměrně malým hráčem. Má ale dost skalních fanoušků. Mnoho unikátních technických řešení totiž u žádného jiného velkého výrobce nenajdete. Sestavili jsme nejzajímavější informace o technologiích, kterými se tolik liší, a také o tom, co ji teď s přechodem na přísnější emisní normy čeká.
Foto: Výrobci

Subaru je značka s dlouhou historií. Firma byla založena už v roce 1917, nejprve se věnovala výrobě letadel. V roce 1955 bylo založeno Fuji Heavy Industries a společnost se orientovala na výrobu automobilů.

Na fotografii je Subaru 360 představené v roce 1958. Jméno přitom odkazuje na objem motoru, který nemohl být větší než 0,36 litru. Do roku 1970 se prodalo více než 350 tisíc aut.

Za tu dobu se vývoj hodně posunul a Subaru aktuálně v Česku prodává sedm modelů (STi už se jen doprodává). S příchodem emisní normy Euro 6c se ovšem nabídka značně okleští.

 

Právě se děje

Aktualizováno před 2 hodinami

Fotbalisté Norwiche se po roce vracejí do Premier League

Fotbalisté Norwiche se po roční pauze vracejí do nejvyšší anglické soutěže. "Kanárci" sice ve 42. kole druhé ligy podlehli po dlouhém oslabení Bournemouthu 1:3, postup už ale měli zajištěný před utkáním díky remízám třetí Swansea s posledním Wycombem (2:2) a čtvrtého Brentfordu s Millwallem (0:0). Norwich je z jejich dosahu a má osmibodový náskok na druhý Watford. K zajištění prvního místa mu v posledních čtyřech duelech stačí uhrát pět bodů.

Norwich před dvěma lety postoupil do Premier League jako vítěz, ale mezi elitou skončil beznadějně poslední. K návratu mu pomohl zejména finský kanonýr Teemu Pukki, který je s 25 trefami mezi střelci druhý.

Do Premier League přímo postoupí nejlepší dva týmy, další čtyři se utkají o zbývající volné místo.

Zdroj: ČTK
Další zprávy