Součástí akce nazvané Dolce Vita tak je možnost pronajmout si za ceny od 85 eur měsíčně stylový Fiat 500. Nabídka je omezena do vyprodání zásob a auto si zákazníci (nebo spíše zákaznice) objednají s využitím online systému Sixtu.
Fiátek je nabízen v jedné pevně postavené výbavě, která zahrnuje vše potřebné: klimatizaci, parkovací senzory, kola z lehkých slitin a multimediální systém Uconnect s možností připojení mobilního telefonu. Na výběr je ale ze tří barev a připlatit lze za nejrůznější balíčky pojištění nebo servisu.
Podle informací serveru Automobilwoche plánuje Tchibo ve spolupráci s Fiatem a Sixtem auta dodávat ve dvou vlnách: první proběhne v srpnu, druhá v říjnu. Celkem se přes Tchibo má k zákazníkům dostat několik tisíc pětistovek. Samotná přejímka vozu proběhne u prodejce Fiatu.
Právě ti se v minulosti bouřili proti podobné akci, kterou v únoru tohoto roku nabízel prodejní řetězec Lidl. Ten pětistovky nabízel ve spolupráci se start-upem Vehiculum a celá akce obcházela jak dovozce, tak prodejce Fiatu. Importér dokonce Lidlu hrozil žalobou.
Samotná akce Lidlu a Tchiba si ale jsou ve finále velice podobné. Jde o omezenou nabídku operativního leasingu na vybraný vůz s pevně stanovenou výbavou. Tchibo je ale levnější, u Lidlu vyšel měsíční nájem na částky od 89 eur.