Lada Vesta
Nejmodernější auto v nabídce Lady, to je kompaktní sedan nebo kombi se jménem Vesta. Jedná se o auto, které opět vzniklo ve spolupráci s Renaultem a využívá řadu jeho komponentů (podobně je na tom i SUV Xray, které sdílí platformu třeba s Dacií Sandero minulé generace). Design je dílem Steva Mattina, který pracoval pro Mercedes-Benz nebo Volvo. Právě Vesta spolu s Xrayem byly první Lady, které představily nový designový styl, charakteristický prolisy či přední částí ve stylu písmene X. Později ji přebraly i další modely - Granta, Largus a Niva Travel.
Auto se začalo vyrábět na konci roku 2015 původně s karoserií sedan. V roce 2017 následovalo kombi SW, které dostalo také pseudoterénní provedení Cross se zvýšenou světlou výškou a plastovým obložením spodní části karoserie. Tuto verzi k překvapení mnohých v roce 2018 dostala i tříprostorová karoserie, která se tak stala jedním z mála "terénních" sedanů na světě. Vesta od začátku spoléhala na zážehovou šestnáctistovku nebo silnější osmnáctistovku s výkonem 90 kW. Vrcholem se stal sedan Sport, jehož osmnáctistovka byla naladěná na 106,6 kW.
Toto provedení s manuální pětistupňovou převodovkou se nadále nabízí, klasický sedan a kombi pak mají podle aktuální nabídky pod kapotou šestnáctistovku naladěnou na 78 kW v kombinaci s manuálem nebo jinou šestnáctistovku o výkonu 83 kW, která spolupracuje s automatem s plynule měnitelným převodem. Provedení Cross mají nadále navíc i 90kW osmnáctistovku a sedan se nabízí i se šestnáctistovkou přestavěnou na stlačený zemní plyn CNG.
Podobně jako Granta, i Vesta patří k nejprodávanějším novým autům na ruském trhu. V roce 2018 byla dokonce první, v roce 2019 a loni pak druhá.