Praha - V Praze se objevily billboardy, na nichž se zestárlí lídři ODS, ČSSD a TOP 09 v roce 2030 omlouvají za to, že promeškali příležitost zavést v Česku "chytrou", ekologicky šetrnou ekonomiku. S kampaní přišlo Hnutí Duha, které volá po přijetí zákona zavazujícího ČR k přijetí ekologických opatření a zavedení zelených technologií. "Účelem reklamy není dělat si legraci z konkrétních politiků, ale poukázat na obrovské ekonomické příležitosti, které dnes před sebou máme, které ale bohužel zatím nevyužíváme," uvedl ředitel Hnutí Duha Petr Machálek. Obličeje politiků jsou podle něj symbolem, kterým chce organizace vyprovokovat debatu o novém zákoně na podporu "chytrých" technologií. V rámci kampaně bude v příštích dnech v Praze instalováno více než sto reklamních ploch s tvářemi těchto tří politiků.