reklama
 
 

Baroko v rytmu techna? Česko láká turisty netradičním videem, uvidí ho v Rusku i Latinské Americe

20. 6. 2017
Videospot propagující české baroko. | Video: CzechTourism |  02:04
Mladík dorazí na technoparty, ale octne se v době baroka. Asi tak by se ve stručnosti dal shrnout obsah nového spotu, který nechala natočit agentura CzechTourism na podporu turismu po českých barokních památkách. Videoklip uvidí diváci v Evropě, ale také v Latinské Americe a Rusku. Cílovou skupinou jsou mladší cestovatelé z Generace Y. Tedy mladí lidé narození mezi lety 1986 a 1995, kteří velkou část svého času tráví na sociálních sítích.
Doporučujeme

Praha - Agentura CzechTourism vydala nový videospot s hudbou Antonia Vivaldiho, který by měl pomoci s propagací letošních oslav baroka. Atmosféra technoparty se v něm nečekaně propojuje s kulisami barokního paláce a ukazuje baroko netradičním způsobem.

Cílem kampaně je přilákat mladé turisty na barokní památky a propagovat Českou republiku jako "zemi příběhů". Videoklip uvidí diváci v Evropě, ale také v Latinské Americe a Rusku.

CzechTourism oslovil mladé tvůrce z filmových škol a široké veřejnosti. Na základě veřejného hlasování byl vybrán Dužan Duong, který spot realizoval. Na jeho natočení dostal rozpočet 400 tisíc korun.

Natáčení se odehrávalo na několika barokních lokacích po České republice. Diváci mohou vidět například barokní zámek ve Vranově nad Dyjí nebo barokní refektář kláštera dominikánů v Praze.

Cílovou skupinou jsou mladší cestovatelé z generace Y. Tedy mladí lidé narození mezi lety 1986 a 1995, kteří velkou část svého času tráví na sociálních sítích.

autor: Domácí

Pokračujte dál

reklama
reklama
reklama
Komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

reklama