Praha - Agentura CzechTourism vydala nový videospot s hudbou Antonia Vivaldiho, který by měl pomoci s propagací letošních oslav baroka. Atmosféra technoparty se v něm nečekaně propojuje s kulisami barokního paláce a ukazuje baroko netradičním způsobem.
Cílem kampaně je přilákat mladé turisty na barokní památky a propagovat Českou republiku jako "zemi příběhů". Videoklip uvidí diváci v Evropě, ale také v Latinské Americe a Rusku.
CzechTourism oslovil mladé tvůrce z filmových škol a široké veřejnosti. Na základě veřejného hlasování byl vybrán Dužan Duong, který spot realizoval. Na jeho natočení dostal rozpočet 400 tisíc korun.
Natáčení se odehrávalo na několika barokních lokacích po České republice. Diváci mohou vidět například barokní zámek ve Vranově nad Dyjí nebo barokní refektář kláštera dominikánů v Praze.
Cílovou skupinou jsou mladší cestovatelé z generace Y. Tedy mladí lidé narození mezi lety 1986 a 1995, kteří velkou část svého času tráví na sociálních sítích.