Haló, jak jste s námi spokojeni, volají lidem strážníci

Domácí Domácí
1. 10. 2010 15:30
Ročně se na tísňovou linku obrátí 170 tisíc lidí
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Roman Souček

Praha - Městská policie chce zjistit, jak jsou lidé spokojeni její prací.

Operátoři tísňové linky 156 proto volají zpět lidem, kteří se na ně obrátili.

"Nechali jsme se inspirovat například ve Velké Británii, kde policisté takzvaný Call Back uplatňují už poměrně dlouhou dobu a kde má tato služba své výsledky," vysvětlil náměstek primátora Rudolf Blažek.

Podle něj dosavadní čísla ukazují, že většina volajících je spokojena. "Polovina dotázaných byla naprosto spokojena s rychlostí příjezdu hlídky, sedm z deseti bylo spokojeno, šest procent dotázaných projevilo nespokojenost," přiblížil Blažek výsledky.

Celkem už městská policie s žádostí o zpětnou vazbu oslovila tisíc občanů. Odpovědělo jich 800.

Občas se z pěti opic vyklube pes

Ročně operátoři městské policie přijmou asi 170 tisíc hovorů. Většinou se ale nejedná o tísňové volání, ale o stížnost nebo upozornění. Najdou se však i kurióznější případy.

Loni v říjnu například přijali operátoři telefonát muže, který tvrdil, že má v domě pět agresivních opic se studenými čumáky.

Strážníci ale na místě našli opilého muže a psa, připomněla ČTK. Muž skončil na záchytce, pes v útulku.

 

Právě se děje

Další zprávy