Praha - Nástupcem společností Atlas a.s. a NetCentrum, které se spojily na začátku března, se dnešním dnem stává společnost Centrum Holdings. Značky služeb jako Atlas.cz, Centrum.cz nebo Aktuálně.cz zůstávají pro uživatele zachované.
Spojená firma má také nové logo - barevný kruh, vytvořený spojením tří písmen C.
Základními strategickými pilíři Centrum Holdings budou komunikace, komunity a obsah. Právě tyto tři oblasti tvoří logo nové značky - barevný kruh složený ze tří C (community, communication, content).
Čtěte také: Portály Atlas a Centrum se spojují v jednu firmu |
"Ze dvou provozovatelů netmediálních služeb vznikl během rekordně krátké doby deseti týdnů jeden, mnohem silnější," říká Pavel Mucha, generální ředitel Centrum Holdings. "Po dokončeném spojení firem dokážeme v Čechách oslovit milion uživatelů internetu denně a 3,8 milionu uživatelů měsíčně. To je síla, která může soupeřit s jinými mediálními domy."
Nová společnost se chce soustředit především na to, aby návštěvníci trávili na jejích službách čím dál více času. Centrum Holdings má v úmyslu růst i prostřednictvím akvizic netmediálních firem ve střední a východní Evropě.
Zástupci Centrum Holdings představili na tiskové konferenci také dva nové weby. Zcela nový korporátní web společnosti na adrese www.centrumholdings.com, který je určen především odborné veřejnosti a médiím. Nový web mají také vývojáři společnosti, a to na adrese www.stdout.cz.
Vlastníkem Centrum Holdings je americký fond Warburg Pincus, který koupil v listopadu 2007 společnost NetCentrum, v únoru 2008 Atlas.cz od tehdejších zakladatelů a poté je spojil. Centrum Holdings má zhruba 400 zaměstnanců ve dvou zemích.