reklama
 
 

Portály Atlas a Centrum se spojují v jednu firmu

26. 2. 2008
Foto: Ondřej Besperát
Značky a služby obou portálů zůstanou zachovány
Hlavní zprávy

Praha - Firmy Netcentrum s.r.o. a Atlas.cz dnes oficálně oznámily, že se spojují v jednu společnost. Atlas.cz je provozovatelem stejnojmenného portálu, Netcentrum provozuje portál Centrum a vydává mimo jiné i deník Aktuálně.cz.

Výsledkem transakce je netmediální skupina s celkovým zásahem více než 4 miliony uživatelů v České republice a 1,4 mil. uživatelů na Slovensku, napsaly firmy ve společné tiskové zprávě.

Tato skupina se stává českou internetovou dvojkou s velkým náskokem, lídrem na Slovensku a mimo jiné dominantním hráčem na poli ženských webů napříč oběma zeměmi.

Předsedou představenstva byl jmenován dosavadní výkonný ředitel společnosti NetCentrum Pavel Mucha. Dosavadní výkonní ředitelé všech společností zůstávají ve svých pozicích.

"Cílem spojení je rychlejší růst v Čechách a na Slovensku" říká předseda představenstva ve všech společnostech Pavel Mucha a první kroky popisuje následovně: ,,Právě dnes startuje integrační proces, který má za úkol spojit know-how, talenty a kulturu obou společností."

Značky a služby zůstanou zachovány a budou se nadále rozvíjet společně. Mimo to se uživatelé mohou těšit také na zcela nové služby.

Hlavním lokálním poradcem na straně kupujícího byla společnost Wood & Company.

Obě společnosti se během první poloviny roku přestěhují do společných prostor.

Atlas a Centrum pro tuto příležitost spustily speciální webovou stránku www.spojeno.cz, kde zájemci naleznou všechny potřebné informace o spojení obou firem, ale budou i moci přispět svým tipem na nové služby či na zlepšení stávajících. Stránka bude průběžně aktualizována.

O firmě NetCentrum

NetCentrum je netmediální firma, která provozuje značky Centrum.cz, Aktuálně.cz, Žena.cz, Xchat.cz, Fotoalba.cz, AdFox a mnoho dalších. NetCentrum založili Ondřej Tomek a Oldřich Bajer v roce 1997. Deset let poté NetCentrum koupil nadnárodní investiční fond Warburg Pincus, který se v minulosti podílel například na silném růstu tuzemské farmaceutické společnosti Zentiva, ale investoval i do počítačových a internetových firem Systinet Romana Staňka nebo NESS Technologies. Centrum.cz, nejznámější značku NetCentra denně navštíví přes 700 tisíc lidí, měsíčně téměř tři milióny.

Tržby společnosti NetCentrum, která zaměstnává 200 lidí, přesáhly v roce 2006 téměř 370 milionů korun. Letos by se tržby měly pohybovat kolem půl miliardy korun.

O firmě Atlas.cz

Atlas.cz je český internetový portál s rozsáhlými zdroji informací pro business, komunikaci i volný čas. Portál staví svůj úspěch na kvalitních lidech, službách a spokojených uživatelích. Atlas si klade za cíl oslovit, zejména obsahovými službami, nejen cílovou skupinu ve věku 25+, ale především mladé rodiny s jejich potřebami na internetu. Mladší uživatele Atlas oslovuje díky značce ICQ, se kterou má v České republice exkluzivní spolupráci. Atlas.cz je zároveň mateřskou společností Atlas.sk působící na Slovensku a celkem zaměstnává v obou zemích téměř 200 zaměstnanců.

autor: tisková zpráva

reklama
     
reklama
reklama
komerční sdělení
reklama

Sponzorované odkazy

reklama