Praha - Česká spořitelna "odpustí" klientům květnový poplatek za internetové bankovnictví Servis 24. Jde o kompenzaci za výpadky služby, které nastaly po její víkendové aktualizaci.
"Všem klientům, kteří využívají naše internetové bankovnictví v rámci Osobního účtu ČS nebo separátně, nebudeme v květnu 2011 účtovat poplatek za tuto službu, který činí 25 korun," upřesňuje Klára Pačesová z tiskového oddělení Ćeské spořitelny.
Situace je v tuto chvíli stabilizovaná a odezvy při přihlášení do internetového bankovnictví se postupně zkracují, uvedla banka ve středu odpoledne na svém webu.
"Na zajištění plné funkčnosti internetového bankovnictví pro všechny klienty v současné chvíli intenzivně pracujeme a je to pro nás priorita číslo jedna," dodává banka v prohlášení a za způsobené komplikace se omlouvá.
Čtěte více: Spořitelna vylepšila internetbanking, ale je nedostupný |