Spořitelna odpustí poplatek kvůli výpadkům e-bankingu

Petr Kučera Petr Kučera
18. 5. 2011 16:38
Služba Servis 24 byla od víkendu pro řadu klientů nedostupná
Foto: Česká spořitelna

Praha - Česká spořitelna "odpustí" klientům květnový poplatek za internetové bankovnictví Servis 24. Jde o kompenzaci za výpadky služby, které nastaly po její víkendové aktualizaci.

"Všem klientům, kteří využívají naše internetové bankovnictví v rámci Osobního účtu ČS nebo separátně, nebudeme v květnu 2011 účtovat poplatek za tuto službu, který činí 25 korun," upřesňuje Klára Pačesová z tiskového oddělení Ćeské spořitelny.

Situace je v tuto chvíli stabilizovaná a odezvy při přihlášení do internetového bankovnictví se postupně zkracují, uvedla banka ve středu odpoledne na svém webu.

"Na zajištění plné funkčnosti internetového bankovnictví pro všechny klienty v současné chvíli intenzivně pracujeme a je to pro nás priorita číslo jedna," dodává banka v prohlášení a za způsobené komplikace se omlouvá.

Čtěte více:
Spořitelna vylepšila internetbanking, ale je nedostupný
 

Právě se děje

Další zprávy