Poničený byt? Volejte, zařídíme opravu, říká pojišťovna

dkl
6. 8. 2007 9:20
Pojišťovny propagují službu "home assistance"

Praha - Není to úplná novinka, ale málokdo to ví. Pokud vám soused vytopí byt, anebo vám vyhoří elektrické rozvody, nemusíte si s hledáním opraváře lámat hlavu sami. Zavoláte a home asistent přebere starosti za vás. Ovšem samozřejmě, jen pokud máte nemovitost pojištěnou - u Allianz, Generali nebo ČSOB Pojišťovny.

Jeden telefonát prý stačí

Finanční domy tvrdí, že podobné nehody jejich telefonická asistenční služba pomůže vyřešit ochotně a údajně i co nejlevněji.

"Nikdo z nás není odborník na všechno. Nejsme tak schopni kvalifikovaně poznat, co vše je třeba udělat a který řemeslník je ten správný," říká ředitel firmy Axa Assistance Miroslav Herman, která poskytuje českým pojišťovnám asistenční službu.

Podle něj tedy v případě "katastrofy v domácnosti" stačí zavolat své pojišťovně.

"Operátoři, kteří mají s podobnými věcmi zkušenosti, zjistí, jaký je rozsah škod a poradí, co je třeba udělat. Případně vše sami zajistí," tvrdí Herman.

Pojišťovny podle něj mohou být rychlé a efektivní - obdobnými situacemi se zabývají neustále a ze svých záznamů vědí, na kterého řemeslníka či firmu se lze spolehnout.

V rozsahu pojištění

Finanční domy jako další z výhod uvádějí, že se při sjednávání opravy mohou s firmou rovnou dohodnout, na které opravy se vztahuje pojištění bytu či domu a na které ne.

Jenže: Vybere si v takové situaci pojišťovna nejlevnější variantu? A kde je garance, že dojednaná firma vše zvládne dobře?

"K tomu mohu říct tolik, že my jsme dodavatelé služeb pro pojišťovny. A ty po nás vyžadují kvalitu za co nejlepší cenu. Tím pádem na tom vydělá i pojištěnec," ujišťuje Miroslav Herman.

Společnost Allianz nabízí "home assistance" k pojištění nemovitosti či domácnosti bezplatně od roku 2002. Poté se přidaly Generali Pojišťovna a ČSOB Pojišťovna.

 

Právě se děje

Další zprávy