V Česku se loni zabydlely skoro čtyři desítky značek. Podívejte se, kdo nově otevřel

Aneta Řezníčková Aneta Řezníčková
3. 1. 2023 17:01
Český trh je pro zahraniční značky stále atraktivní. V minulém roce přivítal celkem 38 nových značek. Podle dat společnosti Cushman & Wakefield, která maloobchod v Česku sleduje, šlo především o obchody s vybavením pro domácnost a elektroniku a tradičně také prodejny s módou.
Ilustrační snímek
Ilustrační snímek | Foto: Shutterstock

Příliv prodejců nábytku

  • Celkem jedenácti značkami byl letos zastoupen i segment nábytku, vybavení pro domácnost a elektroniky. Do Česka vstoupili například prodejci nábytku Minotti, výrobci kuchyní Stosa Cucine, matrací Dorelan a Materasso, elektroniky HP, společnosti pro vybavení domácnosti Home&You (opakovaný vstup) a TecTake nebo kuchyňského vybavení Tefal.

Nejvíce značek - devět - do Česka přišlo z Francie. Většina z nich prodává oblečení nebo doplňky. Sedm značek je italských - hlavně prodejci nábytku či matrací a také dvě kavárny Caffé Pascucci a Cappuccineria. 

"Svou první pobočku v Česku otevře americký fast food Popeyes, jehož příchod na český trh je největším vstupem F&B hráče (potravinářský sektor, pozn. red.) od roku 2017, kdy zde znovuotevřela značka Pizza Hut. Významné bude také otevření první pobočky italské sítě restaurací Rossopomodoro v obchodním centru Palladium či vstup italského wine&food konceptu Signorvino," komentuje Kotrbáček.

 

Právě se děje

Další zprávy