Aneta Řezníčková
3. 1. 2023 17:01
Český trh je pro zahraniční značky stále atraktivní. V minulém roce přivítal celkem 38 nových značek. Podle dat společnosti Cushman & Wakefield, která maloobchod v Česku sleduje, šlo především o obchody s vybavením pro domácnost a elektroniku a tradičně také prodejny s módou.
První lego prodejna
Loni otevřela svou první prodejnu v Česku také společnost Lego. Populární stavebnice nabízí na ploše 190 metrů čtverečních v nákupním centru Westfield Chodov.
Značky, které do ČR vstoupily v roce 2022
Domácnost a elektronika |
Oblečení |
Doplňky a obuv |
Sportovní oblečení |
Cucine Lube |
American Vintage |
Buzz |
Icebreaker |
Dorelan |
Balenciaga |
Mayser |
iFlow |
Home&You |
Chanel |
Messika |
JOTT |
Hoomi |
Guess Kids |
Teilor |
Sport Vision |
HP |
Intimissimi Uomo |
|
|
Materasso |
Jacadi Paris |
|
|
Minotti |
Maje |
|
|
Sencor |
Q/S by s.Oliver |
|
|
Stosa Cucine |
Sandro |
|
|
TecTake |
|
|
|
Tefal |
|
|
|
Podobně jako v minulosti otevřela naprostá většina značek svoji první českou prodejnu v Praze. V šestnácti případech v obchodních centrech a ve čtrnácti na hlavních nákupních třídách.
Šest značek si našlo prostory v kancelářských objektech - tam mívají své showroomy nejčastěji prodejci prémiového nábytku, vzhledem k cílové skupině zákazníků tu ale otevřela například i posilovna nebo kavárna.
Značky, které do Česka vstoupily v roce 2022
Stravování |
Zdraví a krása |
Volný čas |
Ostatní |
Caffè Pascucci |
bluem |
GymBeam Fitness Hub |
Cleopatra Ink |
Cappuccineria |
Diptyque |
LEGO |
|
Donut Worry Be Happy |
|
|
|
House of Julius Meinl |
|
|
|
L'OR Café |
|
|
|