Tesco láká po nákupu do lesa. Nabízí stotisícovou výhru

Jiří Hovorka Jiří Hovorka
1. 5. 2013 12:40
Obchodní řetězec startuje novou spotřebitelskou soutěž
Ilustrační foto.
Ilustrační foto. | Foto: Tesco Stores

Praha - Kdo během května spojí nákupy v obchodním řetězci Tesco s rodinným výletem, získá šanci na výhru zájezdu v hodnotě 100 tisíc korun.

Tesco totiž připravilo soutěž nazvanou Stezka za poklady, která potrvá do konce května a vyvrcholí 8. června, kdy dojde k vyhlášení vítězů tipovací soutěže o hlavní výhry.

Akce je zaměřena na rodiny s dětmi a k účasti je zapotřebí nakoupit v obchodech Tesco s věrnostní kartou Clubcard v hodnotě nad 300 korun. Pro případnou výhru je pak třeba vyrazit do přírody.

Připraveno je 134 naučných stezek napříč celou Českou republikou. Na každém z těchto míst je vždy ukryto deset hesel. Kdo nalezne alespoň dvě hesla, získá od Tesca minimálně slevu či dárkový poukaz na nákup. Kromě okamžitých výher se soutěží o více než 100 cen. Hlavní cenou je zájezd v hodnotě 100 tisíc korun podle vlastního výběru.

„Největším rozdílem oproti naprosté většině spotřebitelských soutěží je podpoření motivace rodin s dětmi, aby trávily volný čas vycházkami do přírody," přibližuje myšlenku Jiří Mareček, tiskový mluvčí společnosti Tesco.

 

Právě se děje

Další zprávy