Praha - Společnosti Vodafone se vydařil experiment s prodejem telefonů v supermarketech. Svědčí o tom to, že se neprodávanějším nedotovaným telefonem stal superlevný Vodafone 225.
Z tiskové zprávy společnosti vyplývá, že si zákazníci v supermarketech koupili již desítky tisíc těchto telefonů. Firma tento model začala prodávat v srpnu minulého roku v prodejnách Tesco a postupně jeho prodej rozšířila do dalších řetězců.
Podle viceprezidentky společnosti pro prodej a péči o zákazníky Ann Hofvander se tak naplnila hypotéza, se kterou firma prodej spouštěla. Podařilo se jí úspěšně oslovit novou skupinu zákazníků, která dává přednost nákupu ve velkých řetězcích.
"Díky spolupráci s partnerskými obchodními řetězci se nám podařilo oslovit nové zákazníky, kteří dávají přednost nákupu ve velkých prodejnách a hledají extra výhodné nabídky jako je právě balíček Vodafone 225 s nabitou kartou nebo divokou kartou a kreditem," řekla.
Vodafone 225, který pro společnost vyrábí čínská firma ZTE, vstoupil na tuzemský trh jako nejlevnější nedotovaný telefon. Kvalitou služeb ovšem podle Vodafonu patří do střední cenové kategorie, protože kromě volání a posílání SMS nabízí uživatelům i kalendář, kalkulačku a další funkce.
Na jeho úspěch by měl na podzim navázat další typ telefonu, který bude podle tiskové zprávy z klasických nabídek opět velmi výrazně vybočovat poměrem ceny a výkonu.