Soutěž Sexistické prasátečko zná dvacet finalistů. Podívejte se, které reklamy postoupily

Markéta Zemánková Markéta Zemánková, Nesehnutí
11. 11. 2017 19:15
Z téměř devadesáti reklam postoupilo do druhého kola dvacet. Do 19. listopadu teď mohou lidé vybrat vítěze letošního ročníku anticeny Sexistické prasátečko. Kandidáty mohl navrhnout každý, stejně jako hlasovat v prvním kole. Akci pořádá nezisková organizace Nesehnutí. Chce upozornit na negativní dopady sexistických či stereotypních reklam - například na sebepojetí mladých lidí, toleranci násilí či poruchu příjmu potravy.
Foto: Nesehnutí

Z téměř devadesáti reklam postoupilo do druhého kola dvacet. Tady je první z nich (bez pořadí). Využívá princip "sex sells" - tedy že sex, případně nahota prodává. Tyto reklamy používají nahá těla a sexuální prvky, které nijak nesouvisejí s výrobkem a mají jen upoutat pozornost. Jednou z nich je tato reklama prodejce pneumatik.

 

Právě se děje

Další zprávy