Soutěž irské pobočky řetězce pod názvem Noc v Lidlu výherci s doprovodem nabízí ubytování "v srdci supermarketu" s výhledem na ostrůvek s ovocem a zeleninou. "Aktuálně o obdobné aktivitě v tuzemsku neuvažujeme," uvedl pro on-line deník Aktuálně.cz mluvčí českého Lidlu Tomáš Myler.
V nabídce uzavřeného obchodu je večeře, ochutnávka vín, kosmetické zkrášlení i možnost sledovat film na velké obrazovce, uvádí irská pobočka.
"Až se noc přiblíží ke svému konci, uvelebte se mezi měkkými prostěradly a nadýchanými polštáři, které vám pomohou zrelaxovat, zatímco prožíváte svůj celoživotní sen - strávit noc v Lidlu," pokračuje s notnou mírou nadsázky prodejce.
"O pohled do zákulisí nejoblíbenějšího národního prodejce byl vždy obrovský zájem a my jsme potěšeni, že tento životní zážitek můžeme pouze na jednu noc zprostředkovat jednomu šťastnému fanouškovi," cituje server Irish Examiner Anitu Breakovou, která má v irském Lidlu soutěž na starost.
Není to poprvé, co se řetězci podařilo zaujmout veřejnost. Loni například spustil prodej limitované edice se svým logem. Sám prodejce přitom připustil, že řada zákazníků edici vnímá jako recesi.
Oblečení se ale obratem vyprodalo a jednotlivé kousky se následně na bazarech přeprodávaly za vysoké ceny. Lidl tak proto i v Česku přišel s rozšířenou nabídkou této speciální edice.