Iva Špačková
15. 9. 2017 6:47
Dlouhé fronty, chybějící zboží v regálech, nepřehledně inzerované slevy nebo málo místa na parkovišti. To jsou jedny z nejčastějších věcí, které lidem vadí při nakupování. Podívejte se na deset příkladů, které jsme za poslední měsíce zdokumentovali, a na konci hlasujte, co zlobí nejvíc vás.
Matoucí slevy
Cena po slevě je někdy vyšší než před slevou. Někdy je stejná, ale ne nižší. Buď jde o záměr, nebo omyl.
Často se také stává, že akce je označena tak velkými písmeny, že kupující už přehlédne mnohem menší informaci o výši slevy - ta přitom může činit třeba i nepatrná dvě procenta.
Nezřídka se stává i to, že mezi výrobky v akci se (omylem či záměrně) připlete i takový, který ve slevě vůbec není - jako například banány na obrázku. Loni dostal nejvyšší pokutu za matoucí slevy Penny Market.