Deset věcí, které vás štvou při nakupování v řetězcích. Vyberte tu nejhorší

Iva Špačková Iva Špačková
15. 9. 2017 6:47
Dlouhé fronty, chybějící zboží v regálech, nepřehledně inzerované slevy nebo málo místa na parkovišti. To jsou jedny z nejčastějších věcí, které lidem vadí při nakupování. Podívejte se na deset příkladů, které jsme za poslední měsíce zdokumentovali, a na konci hlasujte, co zlobí nejvíc vás.
Foto: Iva Špačková

Komplikace na pokladnách

Důvody zbytečného zdržení jsou různé. Například na tomto obrázku nešlo pokladní v Tesku načíst kód. Přivolala proto kolegyni, která jí pomáhala obaly úhledně zabalených sešitů roztrhat (takže pak vypadávaly v tašce). Fronta se natahovala, lidé reptali, pokladní byly nervózní - nepříjemná situace pro všechny.

Často si lidé zapomenou zvážit ovoce či zeleninu (někde se totiž váží až na pokladně, jindy je to potřeba hned - pravidla se liší i v různých prodejnách stejného řetězce). Ostatní nakupující pak musejí čekat.

Příčinou zdržení bývá také to, že cena u pokladny neodpovídá částce uvedené v regálu či inzerované ceně v akci. Zákazníci musí čekat na vedoucí, která pokladní povolí špatný údaj stornovat.

 

Právě se děje

Další zprávy