Deset věcí, které vás štvou při nakupování v řetězcích. Vyberte tu nejhorší

Iva Špačková Iva Špačková
15. 9. 2017 6:47
Dlouhé fronty, chybějící zboží v regálech, nepřehledně inzerované slevy nebo málo místa na parkovišti. To jsou jedny z nejčastějších věcí, které lidem vadí při nakupování. Podívejte se na deset příkladů, které jsme za poslední měsíce zdokumentovali, a na konci hlasujte, co zlobí nejvíc vás.
Foto: Iva Špačková

Chybí zboží z letáku

Nedostatek zboží, na jehož slevu lákal obchod v letáku, rozzlobí každého, kdo přišel hlavně kvůli němu. Někdy v regálu nenajdeme ani jeden inzerovaný a přitom oblíbený výrobek.

Po kritice nebo po pokutách od České obchodní inspekce kvůli chybějícímu "zboží v akci" se řetězce vždy snaží zlepšit. Po čase však jejich odhodlání postupně vyprchává a vyprodané akční zboží je občas k vidění skoro v každém větším řetězci.

Billa - jako jediná společnost - nyní na svém webu garantuje, že v případě vyprodaného zboží v letáku nabídne alespoň výrobek srovnatelné kvality za stejnou cenu. Jakým pivem by však nahradila například specifickou značku Pilsner Urquell (na obrázku v prodejně Albert), však není jasné.

 

Právě se děje

Další zprávy