Iva Špačková
15. 9. 2017 6:47
Dlouhé fronty, chybějící zboží v regálech, nepřehledně inzerované slevy nebo málo místa na parkovišti. To jsou jedny z nejčastějších věcí, které lidem vadí při nakupování. Podívejte se na deset příkladů, které jsme za poslední měsíce zdokumentovali, a na konci hlasujte, co zlobí nejvíc vás.
Dlouhé fronty
Dlouhé fronty se někdy tvoří kvůli problémům zmíněným v předchozím bodě. Často ale jde jen o to, že prodejna má málo pokladních nebo nedokáže pružně reagovat na počet zákazníků. Problém se nedaří vyřešit ani zaváděním samoobslužných pokladen (na obrázku stojí za sebou v jedné řadě 13 lidí).
Některé řetězce před časem nabízely zákazníkům kompenzaci za dlouhé čekání - tašku, dárek, slevu na konkrétní zboží či slevový kupon na příští nákup. Později ale tuto nabídku omezily - patrně proto, že fronty se tvořily stále. Dnes inzerují na svých stránkách ochotu kompenzovat lidem dlouhé čekání pouze dva řetězce - Kaufland a Billa.
Kaufland slibuje, že při čekání delším než pět minut (pokud nejsou otevřeny všechny kasy) získají lidé dárkovou poukázku v hodnotě 30 korun. Billa slibuje za stejně dlouhé čekání slevový kupon bez dalších podrobností. Kdo a jak má těch pět minut počítat, pravidla neuvádějí, takže záleží pouze na vyjednávací síle kupujícího.