Nezisková organizace Nesehnutí vyhlásila výsledky osmého ročníku anticeny Sexistické prasátečko. Veřejnost nominovala téměř 90 reklam.
Vítěz podle hlasování veřejnosti: BUDDY's
Vítězem hlasování veřejnosti se stala reklama nyní už nefungujícího olomouckého baru Buddy´s - získala 559 hlasů. "Reklama zneužívá pornografického obrazu k propagaci akce v hudebním klubu. Sexualitu navíc zobrazuje zvláště dehonestujícím způsobem. Propagace akce pomocí fotografie ženy se spermatem na obličeji je ponižující sama o sobě a nemá žádnou souvislost s nabízeným produktem - kromě dvojsmyslného sloganu. Reklama rovněž zneužívá produkty výrobce alkoholu bez jeho vědomí (proto jsou konkrétní značky dodatečně zakryty - poznámka redakce). I když se reklama snaží pracovat s humorem, dělá to velmi jednoduchým způsobem, který podporuje vnímání žen jako pasivních objektů touhy a tím i jejich nerovné postavení ve společnosti," uvádějí organizátoři anticeny z hnutí Nesehnutí.