Firma Apple bude zřejmě muset u soudu v New Yorku obhajovat výkony své virtuální asistentky Siri.
Žalobu na ni podal zákazník, který je nespokojený s tím, jak Siri ve smartphonu iPhone 4S funguje.
Tip: Celý text stížnosti si můžete přečíst zde (v angličtině)
Sliby z reklamy
Frank M. Faziosi ve své stížnosti tvrdí, že jej firma přiměla ke koupi telefonu zavádějícími a nepravdivými reklamami. Inteligentní hlasem ovládaná asistentka Siri přitom byla hlavní novinkou modelu 4S.
"Siri na iPhnou 4S nefunguje tak, jak firma slibuje v reklamě, což z iPhonu 4S dělá jen podstatně dražší iPhone 4," stěžuje si.
Software podle něj ve skutečnosti nezvládá funkce, které Apple v reklamních spotech slibuje - například rezervování místa v restauracích, sjednávání schůzek nebo vyhledávání kytarových akordů.
Siri podle něj navíc často nerozumí jeho povelům, dlouho jí trvá, než zareaguje, a je velmi náročná na přenos dat.
Sekvence kráceny
Ačkoli řada uživatelů také hlásí, že má s provozem Siri potíže, s problémy Franka M. Faziosiho se naopak mnoho z nich nesetkalo, jak popisuje i redaktor listu Wahington Post.
Reklamní spoty, ve kterých Siri reaguje na povely bez prodlení, navíc podle listu obsahují upozornění "sekvence byly kráceny".
Firma Apple se k tomuto konkrétnímu sporu nevyjádřila. Siri je ale podle ní stále v betaverzi, a program se dále vyvíjí.
TIP: Líbí se vám naše články? Sledujte Dataramu na Facebooku, na Google+ nebo na Twitteru!