Média - Jak banky, tak média vydávají každým rokem miliony peněz za to, aby si jich vůbec někdo všiml.
V momentě, kdy si jich konečně někdo všimne (byť to jsou hackeři), tak jsou v panice a rázem oznamují škody v řádech milionů korun. Jak směšné.
Jiná země, stejný scénář. Tak to vypadá, když si porovnáte příběh nedávných útoků na daleko zvučnější mediální značky (Reuters, New York Times nebo Wall Street Journal) s příběhem tohoto týdne v Čechách.
Podobně jako v Čechách i v jiných zemích hackeři napadli média (a stejným fíglem je vyřadili z provozu) a vsadím se, že podobně jako v USA či v Německu ani zde nebude nakonec padouch dopaden...
Přečtěte si celou analýzu Daniela Köppla, který rozebírá, proč se firmy nad útokem hackerů tak durdí, když se nestalo nic, co by muselo běžné uživatele znejistit, v placeném deníku Insider - zde.