Amazon pomalu snižuje náskok Applu s iPady co do prodejnosti těchto přenosných přístrojů. Hlavní zbraní Amazonu je Kindle Fire. Renomé si udělal se čtečkami Kindle, na konci minulého roku ale přišli i s vlastním tabletem levné kategorie. Přestože zisk za poslední čtvrtletí nakonec nevzrostl, tržby ano. A během roku 2012 by mohly ještě narůst, jestli nabídnou alternativu ke Kindle Fire.
Prodá se víc Kindle Fire, méně optimismu u Kindlů
Výhled na prodejnost tabletů Kindle Fire podle analytika společnosti Pacific Crest vzrostl z necelých třinácti milionů na necelých patnáct milionů. Důvodem je předpokládané uvedení druhé verze Kindle Fire. Kdo si ale v tomto momentě pomyslel, že Amazon spřádá plány, jak čelit blížícímu se iPadu 3, je na omylu. iPad 2 v zahraničí kvůli tomu zlevňuje, Amazon však s kompletně novým produktem nepřijde. Jenom nabídne větší variantu svého přístroje.
Větší tablet, větší konkurence Applu
Kdo chtěl mít přístup do knihovny Amazonu, musel si pořídit sedmipalcový Kindle Fire. Zatímco Apple nabízel skoro deset palců, výrobek Amazonu mohl leckomu přijít příliš malý, a to navzdory nízké ceně, díky které byl Kindle Fire hitem Vánoc. Informace o uvedení devítipalcového tabletu se zakládají na zdrojích mezi dodavateli komponentů pro Amazon. Nakonec však může spekulace vyjít vniveč. Už se předtím mluvilo o tom, že se chystá desetipalcový, Amazon ale nic nepotvrdil. Majitelé přístroje si zatím mohou stahovat aktualizaci pro Kindle Fire.