Praha - Ve čtvrtek 10. října se koná druhý ročník akce ShopRoku Meeting 2013. Mix přednáškového bloku a praktických workshopů se uskuteční v MeetFactory. Akci pořádá nákupní rádce Heureka.cz u příležitosti vyhlášení ankety ShopRoku 2013, jejímž mediálním partnerem je online deník Aktuálně.cz.
Akce je určena primárně pro majitele a provozovatele e-shopů a e-commerce specialisty. Ti se dozvědí nejnovější trendy internetového obchodování a od praktiků z oboru i tipy pro úspěch v e-commerce. V úvodním bloku se představí Country Manager skupiny Allegro Group Jan Jírovec, nový ředitel nákupního rádce Heureka.cz Tomáš Braverman a další dva řečníci, kteří budou odtajněni až těsně před akcí.
V rámci workshopů vystoupí například Petr Král, zakladatel těžkáváha.cz a bývalý marketingový ředitel Mall.cz, Vojta Bednář, šéfredaktor Tyinternety.cz, představí start-upy jako inspiraci pro e-shopy a Lukáš Hykl z Mobile Internet se zaměří na nejnovější trendy v mobilním marketingu. Martin Švarc a Martin Ježek z Brand Embassy představí téma sociálních médií a jejich vliv na získávání zákazníků, Vladan Hejnic z VIV mailu dopodrobna rozebere tvorbu efektivních newsletterů, které umí prodávat.
Meeting se skládá ze dvou bloků workshopů, které jsou rozděleny do čtyř tematických bloků. Po jejich skončení bude následovat slavnostní vyhlášení vítězů soutěže ShopRoku 2013 a následná after party. Další informace o řečnících, programu a slavnostním vyhlášení najdete na webu shoproku.cz.