Internetový marketing: Jak získat na webu nové klienty

Agentura Najisto
26. 7. 2013 10:00
Bez vlastního webu se neobejdete, tady jsou tipy, jak vám pomůže v podnikání
Ilustrační foto
Ilustrační foto | Foto: Thinkstock

Už nějaký čas podnikáte a začíná ve vás hlodat červíček zvědavosti, co všichni na tom internetu vidí? Proč si ho vaši kamarádi podnikatelé chválí? Proč ho někteří dokonce považují za základní pilíř svého podniku?

Anebo možná o podnikání teprv začínáte uvažovat, ale nechcete opomenout možnost prodeje a komunikace pomocí internetu, protože vám umožní oslovit mnohem více lidí, než by bylo jinak možné.

Dobře děláte. Svět byznysu postupuje neúprosně kupředu a na nikoho nečeká. To obzvláště platí na internetu.

Ti, kdo se stihnou přizpůsobit nové době, budou úspěšní. Naopak podcenění internetu může být fatální chybou, která povede časem do zapomnění.

Bez vlastního webu se neobejdete

Základem vašich aktivit na internetu by měl být firemní web. Zde se vaši potenciální zákazníci dozví o vaší nabídce. Zde se dočtou, kdo jste, co děláte a proč by měli věřit zrovna vám.

Váš web je tím nejlepším místem na internetu, kde můžete přesvědčit zákazníky o tom, že právě vy jste ti praví, kteří vyřeší jeho problém. Na svém webu máte jedinečnou příležitost vysvětlit a ukázat lidem, proč by měli nakoupit právě u vás.

Na váš web také budou směřovat potenciální zákazníci, které zaujmete svými dalšími aktivitami na internetu a marketingem.
Web je prostě takový středobod vašeho internetového marketingu.

Chcete-li, aby váš web dobře fungoval a přiváděl vám nové zákazníky a byznys, nebude vám stačit jen tak nějaký podomácku sestavený web.

Účinný web, to je důmyslný stroj, ve kterém se skloubí přesvědčivý obsah s vhodnou grafickou podobou. Nebojte se do něj investovat. Odměnou vám bude stálý přísun nových zákazníků

Jen s webem to daleko nedotáhnete

Novým webem pro vás internetový marketing nekončí. Už máte potenciálním zákazníkům na internetu co ukázat, potřebujete je ale na svůj web nějak přilákat. Můžete mít sebelepší web, pokud ho ale nikdo nenavštíví, nepřivede vám žádné nové zákazníky.

Zde nastupují další nástroje internetového marketingu:
● Reklama ve vyhledávačích
● Články na oborových webech a v magazínech
● Emailing
● SEO
● Sociální sítě

Proč byste měli internetovém marketingu věnovat svůj čas?

Díky internetu můžete oslovit a získat potenciální zákazníky, kteří by se o vás jinak vůbec nedozvěděli.

Nejste omezeni tím, kde sídlíte. Můžete snadno obchodovat po celé republice nebo i v zahraničí.

Internetový marketing je dobře měřitelný.

Máte k dispozici tvrdá fakta a čísla, podle kterých ihned vidíte, kolik díky internetu vyděláváte.

Díky dostupným statistikám můžete snadno zjistit, co funguje a co naopak lidi moc nezajímá.

Na co byste si měli dát pozor?

Při všech svých aktivitách na internetu byste si měli počínat obzvlášť opatrně.

Stačí totiž jedna chybička, jedna špatná reakce na zákazníka a můžete si snadno pokazit pověst. Lidé se na internetu rádi podělí o špatný zážitek a oheň je na střeše.

Na jednoho člověka je toho moc. Celý internetová marketing prostě jediný člověk sám nezvládne.

I na internetu platí zlaté pravidlo: Věnujte se především tomu, co umíte a děláte dobře - tedy vašemu byznysu.

Nezdráhejte se do internetového marketingu investovat a raději ho svěřte odborníkům. Vyhnete se tak mnoha problémům a začátečnickým chybám. Navíc se vám investice vrátí rychleji.

Jak a kde začít s internetovým marketingem?

Pro začátek budete potřebovat nějaký web, kde si o vás a vaší nabídce lidé budou moci přečíst a případně i nakoupit.

Co všechno budete potřebovat k založení kvalitního a především účinného webu se dozvíte v následujícím článku: Vytváříme web.

Hodily by se vám další informace o tom, jak na webovou prezentaci? Obraťte se na Agenturu Najisto, kde se o vás postará tým zkušených odborníků..

 

Právě se děje

Další zprávy