Největší sociální síti Facebook v poslední době klesají tržby a hledá proto nové způsoby, jak vydělat a uspokojit tak své investory. Klasická reklama totiž už Facebooku přestává vynášet a některé firmy, které jí dříve využívaly, od ní začínají pomalu ustupovat.
Facebook se tedy rozhodl, že své příjmy zvýší pomocí hazardních her. První hrou o reálné peníze, kterou sociální síť nabízí, je on-line verze tradiční hry bingo. Tu vyvinula nezávislá firma Gamesys, která má už s tvorbou on-line hazardních her zkušenosti.
Hru s názvem Bingo Friendzy si zatím mohou zahrát pouze plnoletí obyvatelé Velké Británie, u kterých si Facebook s pomocí technologie „age-dating" zjistí, zda jim už skutečně bylo osmnáct let.
Přibude i poker?
Zda bude Facebook svou nabídku hazardních her dále rozšiřovat, zatím není jisté. Pokud tak ale sociální síť učiní, další hrou bude pravděpodobně poker. Tato populární hra, ve verzi od společnosti Zynga, je totiž už v současnosti nejhranější hrou na Facebooku, i když se v ní hraje pouze o virtuální peníze.