Před třemi týdny Facebook představil svůj vlastní launcher pro telefony s Androidem, který pojmenoval Home. Tato aplikace, která poměrně zásadně proměňuje podobu Androidu, se poprvé objevila v telefonu HTC First a následně byla pro několik vybraných smartphonů zpřístupněna ke stažení z Google Play.
Po prvním týdnu si Facebook Home stáhlo z Google Play přes půl milionu uživatelů. Ve srovnání s jinými aplikacemi Home novinka od Facebooku propadla.
Například Instagram si po jeho zpřístupnění pro Android stáhlo za necelý den hned milion uživatelů. Na obranu Home lze ale namítnout, že zatímco Instagram funguje na každém smartphonu s Androidem, nový launcher od Facebooku si zatím mohou stáhnout pouze majitelé high-endových telefonů, jako je Samsung Galaxy S III nebo HTC One X.
Úspěch aplikací se ale neprojevuje ani tak na počtu stažení, jako spíše na jejich hodnocení, kterým se Facebook Home zatím příliš chlubit nemůže.
Více než třináct tisíc recenzentů totiž aplikaci ohodnotilo průměrným hodnocení 2,2 bodu z pěti a polovina hodnotících uživatelů dala Home dokonce nejnižší možné hodnocení.
Uživatelé si nejvíce stěžují na samotnou podstatu tohoto launcheru. Ten totiž v Androidu upozadí aplikace a další funkce telefonu a veškerou pozornost přesměruje na přátele z Facebooku. Pro ty, kteří svůj telefon nechtějí používat pouze jako bránu do světa sociálních sítí, se tak smartphone po nainstalování Facebook Home stává téměř nepoužitelným.