Za obě letiště konsorcium zaplatí celkem 19,7 miliardy slovenských korun, z toho kupní cena činí 11,4 miliardy Sk a zbývající část tvoří investice. Členy konsorcia TwoOne jsou kromě vídeňského letiště také česká finanční skupina Penta a rakouský finanční ústav Raiffeisen Zentralbank.
Fakt, že slovenské letiště je kupováno svým konkurentem, se nelíbil slovenské opozici. Nejsilnější opoziční strana Směr - sociální demokracie považovala prodej za nevýhodný a obává se toho, že se Bratislava stane záložním letištěm svého nejbližšího konkurenta ve Vídni. Nejdříve pohrozila, že v případě úspěchu v příštích parlamentních volbách tendr zruší. Následně se neúspěšně pokusila v parlamentu prosadit návrh, kterým žádala vládu o zastavení prodeje.
Konsorcium TwoOne hodlají do Bratislavy soustředit nízkonákladové aerolinie a charterové lety. Vídeň pak bude využívána jako letecký uzel pro mezinárodní linky. Vzájemnou konkurenci tedy konsorcium vylučuje. Odborníci a letecké společnosti, které bratislavské letiště využívají, se shodují, že letiště potřebuje investice, zejména do nového terminálu, parkoviště a další infrastruktury.