Londýn - Rada, která dohlíží na dodržování standardů v reklamě, si došlápla na L´Oreal a její klip s Penelope Cruz.
V reklamě na "teleskopickou" řasenku totiž herečka použila umělé řasy.
Přitom právě výrobek L´Oreal by měl být schopen "prodloužit řasy až o 60 procent".
Podle rady firma jasně v reklamě neuvedla, že herečka použila umělé řasy, a mohla tak být pro diváky zavádějící.
Dělají to všichni
L´Oreal se brání, že tato praxe je v reklamní branži běžná. Zároveň ale uvedl, že ve svých budoucích spotech bude plně respektovat pravidla, která určuje Rada pro reklamní standardy.
To ale není vše, co se autoritám nezdálo. V reklamě totiž nezaznělo, že řasy se ve skutečnosti neprodlouží, ale že budou pouze vypadat o polovinu delší.
V reklamě na L´Oreal Paris Telescopic mascara stojí Penelope Cruz na terase u dalekohledu a říká: "Představte si, že vaše řasy dosáhnou až ke hvězdám".