Do čerpacích stanic skupiny v ČR patří stanice MOL, stanice Pap Oil a jedna stanice značky Slovnaft. Nejvíc pumpy skupiny kromě benzinu a nafty prodávají kávu, měsíčně jde v ČR o více než milion kávových nápojů. Nyní je koncept Fresh Corner na 162 stanicích skupiny.
Řetězec zatím podle Luxe neuvažuje o stavbě samotných restaurací podél silnic, loni ale otevřel drive-through okénka u několika poboček. Loni také otevřel v Praze první občerstvení pod svou značkou Fresh Corner mimo čerpací stanici, jedno také v Budapešti.
Do občerstvení a obchodů na pumpách investují i další hráči na trhu. Lídr trhu, Benzina, uvedla, že stále rozvíjí koncept svého občerstvení Stop Café.
"Koncept Stop Café již máme na 210 čerpacích stanicích, které procházejí další modernizací do konceptu Stop Café 2.0," uvedl již dříve její mluvčí Pavel Kaidl. Loni podle něj mělo být Stop Café 2.0 na více než stovce z jejích zhruba 400 čerpacích stanic.
Tuzemská síť čerpacích stanic Shell dříve uvedla, že v posledních letech investovala do zavedení mini obchodů stop & shop na svých pumpách přes 100 milionů korun.
MOL je mezinárodní ropná a plynárenská společnost se sídlem v Budapešti. Vlastní síť 2000 čerpacích stanic v deseti zemích střední a jihovýchodní Evropy. Skupina aktivně působí ve více než 30 zemích a zaměstnává 25.000 lidí po celém světě. Provozuje i čtyři rafinérie a dva petrochemické závody.