Firmě loni vzrostl počet transakcí v obchodech o 12 procent na 21,58 milionu. Za vyššími tržbami společnosti stojí mimo jiné růst sumy, kterou hosté v restauracích utratí. Ta stoupla o 11 korun na 143 korun. Útrata roste od roku 2012, kdy činila 115 korun. Firma podle výroční zprávy zaměstnávala loni 1 603 zaměstnanců, meziročně jich přibylo 87.
"Společnost má najaty prostory pro provoz svých 85 restaurací KFC, 12 restaurací Burger King a dvě jednotky Pizza Hut na dobu určitou s platností 10-15 let," dodává v dokumentu společnost, loňské náklady na nájmy vystoupaly na 205,8 milionu korun.
Loni firma otevřela sedm nových provozoven, například ve Zlíně, v Uherském Hradišti, na pražském letišti nebo v pražském obchodním domě Krakov. Provozovny značky Burger King se rozšířily o čtyři - ve Znojmě, Plzni, Olomouci a v Teplicích. První dvě pobočky Pizza Hut Express firmy otevřela v pražském Palladiu a na Chodově.
Maso firma získává především od společnosti Vodňanská drůbež patřící do koncernu Agrofert. Ten do loňského února vlastnil premiér Andrej Babiš (ANO), následně jej vložil do svěřenských fondů. Část produktů z drůbežího masa odebírá také z Drůbežářského podniku Klatovy.
Tržby konkurenčního amerického řetězce rychlého občerstvení McDonald's loni v ČR vzrostly o 13 procent. Za hamburgery a další potraviny utratili zákazníci v tuzemských 96 restauracích 5,18 miliardy korun.