V předvečer pařížského aerosalonu předseda představenstva a výkonný ředitel Dennis Muilenburg podle tiskových agentur prohlásil, že Boeing nedokázal "konzistentně" komunikovat s regulátory a zákazníky, což bylo "nepřijatelné".
Federální úřad pro leteckou dopravu v USA vytkl výrobci, že déle než rok neinformoval úřady o vadách svého programu v pilotní kabině typu Max. Piloti se zlobí, že je společnost neinformovala o novém softwaru, který byl v pozadí havárií v Indonésii a Etiopii. "Jasně jsme se dopustili chyby," připustil.
Muilenburg slíbil transparentnost při opětovném uvádění letounů 737 MAX zpět do provozu, což by se podle něj mělo stát v letošním roce. Boeing podle něj čelí událostem s "pokorou" a zaměřuje se na obnovení důvěry. Domnívá se však, že výsledkem bude "lepší a silnější společnost".
Boeing 737 MAX 8 společnosti Ethiopian Airlines se 10. března zřítil krátce po startu z etiopské metropole Addis Abeby. Na palubě bylo 157 lidí, nikdo nepřežil. Stejný stroj měl nehodu loni v říjnu, kdy letadlo nízkonákladové společnosti Lion Air se 181 pasažéry a osmi členy posádky na palubě havarovalo krátce po startu z letiště v Jakartě. Ani tehdy neštěstí nikdo nepřežil.