Letadla vybavená těmito sedadly by měla pojmout až o 20 procent více cestujících díky tomu, že prostor na nohy lze zmenšit o 12 centimetrů oproti normálním sedadlům. Rozestup mezi sedadly tedy bude 58 centimetrů.
Zavedena by měla být pouze v letadlech, která jsou určena pro krátké lety. Firma se chlubí tím, že jejich sedadla jsou dvakrát lehčí než ta klasická, a mají také jednodušší design, a tím snazší údržbu.
Uvedením nové verze sedadel reaguje firma na trend zmenšování prostoru pro nohy u mnoha leteckých společností. Šetřit místem se nesnaží jen nízkonákladové společnosti jako EasyJet či Ryanair, ale u kratších letů například i British Airways nebo American Airlines.
Standing aircraft seats: Airlines stand to cash in on Aviointeriors ultra economy seats https://t.co/ZRr40RF66s pic.twitter.com/dPwtfdakuu
— Business Inside (@Busines90599480) April 8, 2019