Praha – Český fastfoodový řetězec Bageterie Boulevard vstoupí na německý trh. V půlce října otevře svou první restauraci v Drážďanech v obchodním centru Galerie Dresden. V příštím roce by měly následovat pobočky v Berlíně a Lipsku.
"Po Německu pokukujeme už dlouho a věříme, že nastal ten správný okamžik. Drážďany jsou velmi blízko českých hranic a pro start je to ideální lokalita. První jednotky si totiž otevřeme sami, následně bychom je chtěli předat do rukou franšízantů, ideálně master-franšízantů, tak jako v Čechách," říká Markéta Krejčíková, manažerka pro franšízu a expanzi Bageterie Boulevard.
Podle ní chce firma v následujících letech v Německu expandovat rychlostí tří nových restaurací za rok.
Firma, která svou první pobočku otevřela v roce 2003 v pražských Dejvicích, už v zahraničí působí, když má dvě restaurace v Bratislavě a jednu v Dubaji. V Česku provozuje celkem 28 poboček, z toho 21 franšíz. Vyznačuje se originálním marketingem, který bagety prodává jazykem bulvárních novin. Například na svou první restauraci poutala sloganem, že na "kulaťáku" v Dejvicích je bomba.
Za projektem stojí český výrobce baget společnost Crocodille, kterou vlastní Petr Cichoň. Firma již v Německu vlastní svůj výrobní závod a v průběhu září v Berlíně otevírá depo.