Ve dvou stanicích metra vyrostla virtuální drogérie

Tereza Holanová Tereza Holanová
18. 10. 2011 16:15
Nakupovat v metru bude možné dva měsíce. Vedle drogérie přibude i dárkové zboží
V první fázi se na virtuální drogérii změní čtyři stanice pražského metra.
V první fázi se na virtuální drogérii změní čtyři stanice pražského metra. | Foto: Mall.cz

Praha - Dvě stanice pražského metra se v úterý proměnily ve virtuální drogérii. Na sloupech v podzemí se objevily fotografie regálů s drogistickým zbožím, které si mohou zákazníci objednat přes mobilní telefon. Za první den v metru nakoupilo několik desítek cestujících.

Autory projektu jsou internetový obchod Mall.cz a výrobce spotřebního zboží Procter&Gamble.

Jako první místo pro netradiční drogérii si zvolili stanice Flora a Muzeum. Ve středu přijdou na řadu i zastávky Náměstí Republiky a Anděl. Ve všech čtyřech bude virtuální obchod fungovat do 15. prosince.

Prodávat se bude hlavně levné zboží

Další prodejny v metru před Vánoci nepřibudou. "Jedná se o zkušební provoz, pro který nám dopravní podnik umožnil využít pouze tyto čtyři zastávky," vysvětluje Michala Gregorová z tiskového oddělení Mall.cz.

Aktuálně lze v metru nakoupit 35 drogistických výrobků. Ty se budou v metru prodávat celý první měsíc. Od 16. listopadu část drogérie zůstane, přibude ovšem i další zboží, hlavně dárkové předměty.

"Snažíme se, aby to byly levné věci pro každodenní potřebu. Asi nikdo si během té chvilky, než mu odjede metro, nebude kupovat televizi," doplňuje Gregorová pro Aktuálně.cz.

Nákup probíhá tak, že si cestující načte pomocí telefonu kód zvoleného zboží, které si následně objedná. Výrobek mu pak přijde zdarma domů.

V Evropě nepředstavují virtuální prodejny úplnou novinku. Zvyklí na ně mohou být například zákazníci z Londýna nebo Jihokorejského Soulu.

 

Právě se děje

Další zprávy