PPF končí s lokálními zprávami, prodala je podnikateli

Ekonomika Ekonomika
27. 8. 2010 17:55
PPF Media, která provozuje server Naše adresa, nyní vlastní Richard Benýšek
Foto: PPF

Praha - Projekt lokálního zpravodajství, které si měli v internetových kavárnách tvořit pod dozorem zkušených novinářů sami občané, není pro svého vlastníka dost výdělečný.

Jak oznámila skupina PPF, rozhodla se prodat společnost PPF Media. Ta vznikla před dvěma roky s cílem předstihnout na trhu regionální noviny. PPF do projektu, který zahrnuje i server Naše adresa a mediální "laboratoř" Futuroom, vložila nejméně 200 milionů korun.

Nyní PPF hyperlokální zpravodajství opouští.

"Povinností každého investora je zhodnocovat vložené prostředky. Skupina PPF je v tomto ohledu sama na sebe velmi náročná. Dnes opouští menší projekty a soustřeďuje se na větší kapitálové účasti," uvedl v tiskové zprávě k prodeji Evžen Hart, člen vrcholového vedení PPF a předseda představenstva PPF Media.

Novým vlastníkem se stal podnikatel Richard Benýšek.

Benýšek je většinovým vlastníkem skupiny OIN, do které patří například KRÁTKÝ FILM PRAHA. Benýškův mediální zástupce Oldřich Babický řekl pro ČTK, že podnikatel hodlá lokální média do své skupiny začlenit.

"Ve společnosti dojde ke změně ve statutárních orgánech a rovněž ke změně názvu. V tuto chvíli probíhá intenzivní hodnocení aktiv a aktivit PPF Media," řekl agentuře.

Vstupem do projektu chce Benýšek rozšířit portfolio aktivit skupiny. "Benýšek si je vědom, že projekt nesplňoval komerční předpoklady a převzetí PPF Media bere jako standardní obchodní příležitost. O dalších krocích včetně restrukturalizace firmy bude nejprve informovat všechny zaměstnance," uvedl pro ČTK Babický.

V PPF Media je nyní zaměstnána řada zkušených a známých novinářů. Autorem celého projektu je Roman Gallo, bývalý šéfredaktor listů Hospodářské noviny a Deník, spoluautor konceptu Aktuálně.cz.

 

Právě se děje

Další zprávy