Penta vyráží proti supermarketům. S minimarkety Žabka

Red eko
5. 2. 2008 14:35
Polský řetězec Žabka chystá expanzi do Čech a na Slovensko

Praha - Letos na jaře otevře původem polský řetězec supermarketů Žabka první prodejny v České republice.

Ještě v tomto roce plánuje společnost Penta, která řetězec koupila loni, otevřít v tuzemsku několik desítek obchodů.

Úspěch na trhu má řetězci přinést i to, že budou jeho obchody na rozdíl od klasických supermarketů menší.

Zatímco rozloha supermarketů jiných řetězců se pohybuje od 400 do 1 000 metrů čtverečních, typizovaný obchod Žabka by měl mít rozlohu 80 až 120 metrů čtverečních.

V budoucnu budou obchody poskytovat zákazníkům i různé služby. V Polsku je kupříkladu možné si v těchto obchodech dobíjet kredit mobilních telefonů či podávat sázkové tikety.

Další výhodou oproti konkurenci má být neobvyklá otevírací doba. Ta bude u většiny obchodů od šesti od rána do večerních jedenácti hodin.

Některé prodejny v centrech měst by měly mít otevřeno dokonce nonstop.

Související:

 

 

Právě se děje

Další zprávy