Naopak s nejvyšším podílem příznivých zpráv informovaly deníky o farmaceutické firmě Zentiva. Uvádí to analýza společnosti Media Tenor.
Zentivu představily deníky ve více než čtvrtině zpráv v pozitivních souvislostech, což bylo dáno zejména příznivým vývojem cen jejích akcií, pozicí na trhu a hospodářskými výsledky. Podnikem s druhým nejpříznivějším image byla Škoda Auto. Média příznivě informovala o její pozici na trhu, náboru nových zaměstnanců i vysoké poptávce po jejích vozech. Podnikem, o kterém psaly deníky ze všech nejvíc, se stal Český Telecom.
O mobilních operátorech informovaly deníky s převažující mírou pozitivních zpráv nad negativními. Naopak výrazně negativně laděná byla prezentace firem Unipetrol a jejího vlastníka PKN Orlen. Důvodem byly pochybnosti kolem privatizace Unipetrolu a podezření z korupce při privatizaci.
Problémy s dodržováním hygienických předpisů a pokuty obrátily pozornost deníků na prodejny potraviny a hypermarkety. Noviny psaly hlavně o řetězci Ahold, který provozuje obchody Albert a Hypernova. Celkem 27 procent zpráv o něm bylo negativních.
Media Tenor analyzovala 43.719 výpovědí týkajících se podnikového zpravodajství v roce 2005 v Mladé frontě Dnes, Právu, Lidových novinách a Hospodářských novinách.