FTV Prima a TV Barrandov od dubna zdraží reklamu

ČTK ČTK
5. 3. 2013 17:05
Ceny reklamy už zvýšila také TV Nova
Logo televize Prima Family
Logo televize Prima Family | Foto: Aktuálně.cz

Praha - FTV Prima plánuje od dubna zvýšit cenu reklamního prostoru ve svých televizních kanálech. Informaci serveruMediaGuru.cz dnes ČTK potvrdil ředitel společnosti Media Club Michal Beran.

Zastupitelství Media Club prodává reklamu pro kanály skupiny Prima a TV Barrandov, které se tak zdražení také týká. 

"V dubnu dochází ke změně sezonních indexů, což v tomto měsíci představuje zdražení reklamního prostoru přibližně o sedm procent," řekl ČTK Beran. Od 1. dubna má být do společného obchodování zařazen také nový dokumentární kanál Prima Zoom, který FTV Prima spustila v únoru. Do jejího portfolia vedle hlavního programu Prima Family patří také Prima Cool a Prima Love. 

Zařazení Primy Zoom podle MediaGuru.cz přerozdělí zastoupení jednotlivých stanic v kampaních tak, že se podíl Prima Family a Prima Cool sníží na 64, respektive 11 procent. Beze změny mají zůstat podíly Prima Love a TV Barrandov, které odpovídají šesti, respektive 14 procentům. Prima Zoom tak má být zastoupena pěti procenty. 

Cenu televizní reklamy zvýšila v březnu o 20 procent skupina Nova. Už v lednu zavedla takzvaný super-prime time, kdy je v čase od 19:30 do 21:30 výrazně omezen reklamní prostor. Nové pásmo má zajistit vyšší efektivitu reklamních spotů, což se odráží také v jejich vyšší ceně. 

FTV Prima měla loni na celodenní sledovanosti u diváků starších 15 let podíl 24,19 procenta, podíl Novy byl 29,85 procenta, vyplývá z dat ATO-Mediaresearch.

 

 

Právě se děje

před 3 hodinami

Inter nedokázal překonat Miranteho, s AS remizoval 0:0

Fotbalisté Interu Milán remizovali v 15. kole italské ligy s AS Řím 0:0 a v čele tabulky mají dvoubodový náskok před mistrovským Juventusem. Ten nastoupí proti Laziu v sobotu. Inter, soupeř pražské Slavie v Lize mistrů, bodoval v Serii A poosmé za sebou.

Inter měl převahu a řadu šancí, ale pokaždé narazil na brankáře hostů Antonia Miranteho. Šestatřicetiletý gólman v sedmé minutě nedovolil skórovat Romeluovi Lukakuovi, v závěru prvního poločasu Marcelo Brozovič římskou branku přestřelil. Mirante pak na začátku druhé půle zneškodnil i střelu Matíase Vecina, neprosadil se ani Lautaro Martínez.

Před zápasem vyvolal velké pozdvižení deník Corriere dello Sport, který dal na první straně k fotografiím hráčů tmavé pleti Chrise Smallinga z AS a Lukakua titulek "Black Friday". List byl obviněn z rasismu, jeho představitelé nicméně na tomto spojení nic špatného neshledali.

Další zprávy